Popis funkcí systému TORIS
TORIS vám nabídne především telefonování - ale neslouží pouze k němu - usnadní komunikaci s vašimi kolegy a partnery v mnoha ohledech. Potřebujete rychle oslovit kolegu, ale nemáte čas na psaní e-mailu? Pak je zde chat. TORIS myslí i na náročnější uživatele - můžete využívat konferenčních hovorů, nebo snadno zprovoznit vlastní callcentrum...
Telefonní hovory a chat
Upřednostňujete telefonní hovory, nebo máte raději chat? TORIS totiž nabízí i komunikaci pomocí krátkých zpráv, kdy není třeba okamžitě odpovídat. S chatem v rámci TORIS nebudete tak často potřebovat e-mail pro komunikaci s kolegy.
Konferenční hovory - audiokonference & videokonference
Možná potřebujete ve vaší společnosti pořádat audiokonferenční hovory s několika účastníky. S TORIS je to snadné a okamžitě dostupné - tato služba je součástí systému a stačí ji pouze aktivovat. Nejdříve určíte audiokonferenční místnost - uživatelé do ní zavolají a zadají PIN. To je vše. Od této chvíle jsou účastníky audiokonference a mohou začít komunikovat s ostatními lidmi.
Co když jste ale náročnější a hlas je pro vaši důležitou online schůzku málo? Naší odpovědí je videokonference. Pravděpodobně namítnete, že jde o velmi nákladnou technologii. V případě TORIS ne - tato funkčnost dostupná prakticky komukoli. Systém umožňuje využívat klientské aplikace nebo IP telefony s kamerou. Kolegové, kteří pracují z domova (nebo sedí v kanceláři na druhém konci světa), se tak mohou účastnit důležitých jednání. Společnost uspoří peníze za letenky či jízdenky, a vaši kolegové se vyhnou zdlouhavému cestování.
Faxování v systému TORIS
I v době e-mailů a telekonferencí je občas potřeba obrátit se k tradičním způsobům komunikace. Pokud i vy patříte mezi firmy, které nadále používají fax, můžete popřemýšlet o faxserveru - ten je součástí TORIS a o vše kolem faxování se postará. Jak to funguje? Přijaté faxy najdete mezi e-maily - stejně jako ostatní poštu. Pro odeslání faxu se jen připojíte k rozhraní TORIS a dokument odfaxujete... Faxový přístroj nebude zabírat místo na stole, ušetříte papír a vše najdete přehledně uspořádané v poště...
Sám sobě správcem systému
Vše potřebné si v systému může uživatel nastavit sám. Administrátoři se díky tomu mohou věnovat důležitějším úkolům. Jako příklad uveďme zapnutí a vypnutí nahrávání nebo přesměrování komunikace při nejrůznějších situacích. Kromě toho mohou uživatelé sledovat své nahrávky, seznam zmeškaných volání a záznamy v hlasové poště.